Pozycjonowanie Stron: Twoja Firma na Czele Branży Online.

Pozycjonowanie Stron: Twoja Firma na Czele Branży Online.
Autor Daniel Sobczak
Daniel Sobczak13 grudnia 2023 | 6 min

Od 14 lat dbamy o pozycje naszych klientów w wynikach organicznych Google. Efektywne pozycjonowanie stron pozwoliło nam zbudować bogaty zbiór case studies zarówno lokalnych firm, jak i dużych serwisów internetowych.

W międzyczasie zdobyliśmy wiele prestiżowych nagród w międzynarodowych konkursach, m.in. dla najlepszej kampanii SEO. Dzięki sukcesom, pozyskaliśmy status Google Partner 2023.

Dlaczego warto pozycjonować stronę?

Skuteczna forma reklamy

Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania.

Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.


Długofalowe korzyści pozycjonowania strony

W przeciwieństwie do Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długotrwały efekt.

Regularnie podejmowane działania utrzymują i wzmacniają osiągane efekty. To inwestycja, która się opłaca!


Skalowalność pozycjonowania

Powiększasz ofertę, zmieniasz profil działalności, dodajesz nowe usługi?

Pozycjonując stronę internetową, jesteś w stanie zwiększać jej zasięg poprzez dodawanie kolejnych słów kluczowych. Poza tym działania SEO mogą obejmować także tworzenie nowych zakładek lub optymalizację obecnych stron.

Pozycjonowanie to dobry stosunek ceny do jakości

Długofalowe korzyści płynące z pozycjonowania to m.in. szybki zwrot z inwestycji.

Działania SEO warto połączyć ze skuteczną reklamą Google Ads. Dzięki niej dotrzesz z materiałami promocyjnymi do ściśle określonej grupy odbiorców w stosunkowo krótkim czasie.

Co wchodzi w skład pozycjonowania stron?

  1. Audyt SEO
    To pierwszy etap pozycjonowania, w ramach którego weryfikujemy stronę internetową pod kątem technicznym.
    Raport na podstawie audytu SEO pozwala na wprowadzenie odpowiednich zmian i optymalizację serwisu tak, aby spełniał on wymogi SEO. Ułatwia to osiągnięcie wysokiej pozycji w Google oraz innych popularnych wyszukiwarkach.
  2. Copywriting SEO
    Są to działania związane z tworzeniem nowych treści (content marketing) lub optymalizacją pod kątem SEO tekstów już znajdujących się na stronie internetowej.
    Dzięki copywritingowi SEO powstaje unikalny content wysokiej jakości, odpowiednio nasycony frazami kluczowymi, na które serwis jest pozycjonowany.
  3. Wdrożenie zmian SEO/przygotowanie specyfikacji
    Na tym etapie zajmujemy się optymalizacją witryny pod kątem SEO, biorąc pod uwagę informacje z raportu po wykonanym wcześniej audycie.
    Zmiany na stronie www wprowadzają doświadczeni webmasterzy, od lat pracujący zarówno na najbardziej popularnych, jak i autorskich systemach CMS.
    Istnieje możliwość przygotowania wytycznych dotyczących zalecanych zmian i sposobu ich wdrożenia na Twojej stronie internetowej.
  4. Link building
    Pozyskujemy dla naszych Klientów odnośniki z wewnętrznych i zewnętrznych serwisów, aby maksymalizować efekty pozycjonowania osiągnięte dzięki optymalizacji strony.
    Przygotowanie strategii pozyskiwania odnośników jest bardzo ważnym elementem procesu pozycjonowania i zalicza się do działań off site.
  5. Analiza efektów
    Nie kończymy swojej pracy w momencie uzyskania pierwszych efektów na rzecz strony internetowej.
    Wciąż monitorujemy ranking i skuteczność naszych działań w Google, wprowadzając w razie potrzeby odpowiednie zmiany. Dostosowujemy przyjętą strategię w celu maksymalizacji efektów SEO.
  6. Wsparcie i konsultacja
    Jesteśmy w stałym kontakcie z Klientami i konsultujemy z nimi wszystkie etapy pozycjonowania.
    Nasi specjaliści zawsze oferują profesjonalne doradztwo związane z działaniami w zakresie SEO i rozwoju biznesu online.

Usługi uzupełniające pozycjonowania stron

Świadczymy usługi uzupełniające pozycjonowanie (SEO) i maksymalizujące poziom konwersji.
Prowadzimy kampanie reklamowe PPC: Google Ads, Facebook Ads i Allegro Ads.
Tworzymy treści na strony www w ramach działań content marketingowych oraz publikujemy artykuły sponsorowane.
Wykonujemy kompleksową analitykę internetową i badania UX z udziałem użytkowników.

Modele współpracy i cennik pozycjonowania

Starając się sprostać oczekiwaniom wszystkich Klientów, proponujemy współpracę na podstawie jednego z trzech modeli rozliczeń:

  • stała opłata (abonament),
  • stała opłata + cena za efekt,
  • hybryda łącząca oba powyższe modele.


Pomożemy Ci w wyborze najlepszej opcji, która wzmocni efekty pozycjonowania strony www przy maksymalnej optymalizacji ustalonego budżetu.

W cenie usługi pozycjonowania otrzymujesz:


  • wdrożenie zmian optymalizacyjnych lub przygotowanie wytycznych SEO dla developera czy administratora serwisu,
  • przeprowadzenie wewnętrznego audytu SEO,
  • opracowanie strategii pozycjonowania w Google,
  • wsparcie doświadczonych copywriterów, którzy przygotują zestaw wysokiej jakości tekstów na stronę internetową – atrakcyjnych dla użytkownika i zgodnych ze standardami SEO,
  • dodanie odnośników zewnętrznych i gwarancję ich utrzymania w wewnętrznej infrastrukturze SEO przez okres świadczenia usługi,
  • stałe wsparcie merytoryczne i techniczne od przydzielonego Ci indywidualnego Opiekuna Klienta oraz Specjalisty SEO,
  • raportowanie efektów pozycjonowania i wykonanych prac – w zależności od modelu.

Zalety pozycjonowania stron internetowych

Im wyżej witryna www znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym cieszy się większą popularnością. Szacuje się, że:

  • stronę na 1. miejscu odwiedza średnio 34,2% użytkowników,
  • 2. pozycja w rankingu przyciąga ok. 17,1% internautów,
  • serwis internetowy pojawiający się na 5. miejscu w Google odwiedza już tylko 7,4% użytkowników.

Co najważniejsze, witryny wyświetlające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania przyciągają do siebie aż 91,5% całego ruchu! To najlepszy dowód na to, że jeśli Twój serwis www nie będzie pozycjonowany i znajdzie się poza TOP 10, jego zasięg ulegnie znacznemu ograniczeniu.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Ignite Visibility pierwszy link w wynikach wyszukiwania Google przyciąga ok. 43% użytkowników, drugi 37%, a trzeci 30%. Domena zamykająca TOP 10 może liczyć na zainteresowanie około 3% internautów.

Pamiętaj, że zlecając pozycjonowanie, budujesz także pozytywny wizerunek swojej marki i zwiększasz jej rozpoznawalność, co przekłada się na lepszą sprzedaż. Skorzystaj z usług specjalistów SEO, jeśli nie wiesz jak samemu wypozycjonować stronę w Google.

Dlaczego pozycjonowanie jest kluczowe dla Twojego biznesu?

W 2019 roku wydatki na reklamę online wzrosły aż o 7,8%, osiągając poziom 1,69 mld zł (dane Agencji Starcom za 2019 r.) W przypadku Polski środki na działania SEO, w tym pozycjonowanie stron i kampanie PPC, urosły do poziomu 35,8% (wcześniej 33,6%), biorąc pod uwagę cały budżet przeznaczony na marketing.

Czy wiesz, że 93% polskich internautów korzysta z Google? (źródło: gs.statcounter.com – maj 2020). To tam znajdują informacje o produktach, porównują ceny, szukają usług czy robią zakupy. Tak mocna pozycja wyszukiwarki Google sprawia, że promocja w konkurencyjnych serwisach, np. Bing, Yahoo czy Yandex, nie przynosi rodzimym przedsiębiorcom satysfakcjonujących efektów.

Nagrody za pozycjonowanie dla Grupy Tense


Działając w branży SEO od 2009 roku, Grupa TENSE zdobyła ogromną wiedzę oraz szerokie doświadczenie m.in. z zakresu pozycjonowania stron. Zatrudniamy najlepszych specjalistów SEO i Webmasterów, którzy są odpowiedzialni za realizację wielu ambitnych projektów.

Zawsze podchodzimy indywidualnie do każdego Klienta. Oferujemy indywidualny cennik, kompleksowe wsparcie techniczne i merytoryczne oraz staramy się zapewnić jak najlepsze efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci. Samodzielnie pozycjonowanie serwisu nie zawsze wystarczy – warto skorzystać z usług ekspertów w branży.

Potwierdzeniem ogromnego zaangażowania i wiedzy naszych specjalistów są referencje wystawiane przez Klientów.

Sprawdź: https://www.grupatense.pl/pozycjonowanie/

5 Podobnych Artykułów

  1. Skandal w Warszawie! Muzeum Polin z muralem oficera KBW!
  2. Skandal Pegasusa - śledztwo przed przyjściem Kamińskiego do PE. Szokująca decyzja władz
  3. Kamiński, Wąsik przed komisją ds. Pegasusa. Kto dołączy?
  4. Maciej Wąsik napisał list do Mariusza Kamińskiego z więzienia. Służba Więzienna odpowie na pytania.
  5. Agata Duda pomogła prezydentowi wybrnąć z niezręcznej sytuacji
tagTagi
shareUdostępnij artykuł
Autor Daniel Sobczak
Daniel Sobczak

Ekscytujący świat rozrywki i nowości filmowych. Na blogu dzielę się najświeższymi wiadomościami i ciekawostkami. Rozrywka to moja pasja, a informowanie to moje powołanie.

Oceń artykuł
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
rating-fill
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

Komentarze(0)

email
email

Polecane artykuły

PozycjonowaniePozycjonowanie Stron: Twoja Firma na Czele Branży Online.

Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania. Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.

PozycjonowanieAgencja SEO : jak wybrać partnera do pozycjonowania

Współpraca z odpowiednim partnerem w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych może odmienić oblicze Twojego biznesu online, a kluczową rolę w tym procesie pełni agencja SEO. Wybierając partnera, istotne są doświadczenie, portfolio, opinie oraz oferowanie kompleksowej strategii z optymalizacją i tworzeniem treści. Niezbędny jest także stały monitoring i adaptacja do trendów.

PozycjonowanieCo to jest Google Adwords Ads?

Internet jest dziś narzędziem o ogromnym potencjale, którego wpływu na wiele dziedzin życia, w szczególności na gospodarkę, nie można bagatelizować. Od momentu, kiedy rozpowszechnił się globalnie w komercyjnym użytkowaniu, a komputery z dostępem do sieci trafiły do firm, urzędów oraz domów, pozwala skutecznie łączyć przedsiębiorców z klientami, między innymi dzięki Google Ads (niegdyś AdWords).